Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6404
Назва: | Самовдосконалення особистості як психолого-педагогічна проблема |
Інші назви: | Самосовершенствование личности как психолого-педагогическая проблема Self-improvement as a psycho-pedagogical problem |
Автори: | Парфенюк, В. О. |
Ключові слова: | self-improvement professional self-improvement professional self-education самовдосконалення професійне самовдосконалення професійна самоосвіта |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Парфенюк В. О. Самовдосконалення особистості як психолого-педагогічна проблема / В. О. Парфенюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 144-146. |
Короткий огляд (реферат): | Professional self-improvement is a conscious professional work of the teacher in his system of continuous pedagogical education that aims to enhance the professional level, professional fulfillment, further development of professionally significant qualities that improve the efficiency of educational work in schools according to the interests, needs and capabilities of students, as well as the demands of the society regarding socialization, personal and professional development rights. L. Kondrashova argues the need to develop their ability to manage their personal improvement and other improvements. У статті розглянуті питання дослідження проблеми самовдосконалення, а також професійне самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6404 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Parfeniuk.pdf | 373.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.