Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/638
Назва: Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки : методологія, теорія, практика (кінець ХІХ – ХХ століття)
Інші назви: Transformation of Сontent of Preschool Education in the History of the Na-tional Preschool Pedagogics: Methodology, Theory and Practice (end of XIX - XX centuries)
Автори: Степанова, Тетяна Михайлівна
Stepanova, Tetyana Mykhailivna
Ключові слова: дошкільна педагогіка
дошкільна освіта
передшкільна освіта
зміст передшкільної освіти
трансформації змісту передшкільної освіти
тенденції
стандартизація змісту освіти
методологія
періоди
етапи
preschool pedagogics
preschool education
content of preschool education
transformation of the content of preschool education
tendencies
standardization of content of education
methodology
periods
stages
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Степанова, Т. М. Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки: методологія, теорія, практика (кінець ХІХ - ХХ століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 : 13.00.08 / Тетяна Михайлівна Степанова; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 44 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтовано методологічні засади дослідження змісту перед-шкільної освіти періоду кінця ХІХ упродовж ХХ століття. Розкрито сутність феноменів «передшкільна освіта» та «зміст передшкільної освіти». Обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періоди-зацію розвитку змісту передшкільної освіти у вітчизняній дошкільній педагогіці з 1898 по 2000 рр. Висвітлено зміст, специфіку його розвитку в різні періоди дослідження. The work states a methodological basis of research of the preschool education content since the end of the ХІХth and throughout the XXth century. The essence of the phenomena “preschool education” and “content of preschool education” is also revealed. In the context of social and pedagogical determinants it is grounded the periodization of preschool education content development in national preschool pedagog-ics from 1898 till 2000. The thesis covers the content and the specific character of its development in dif-ferent time periods investigated in the research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/638
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanova.pdf313.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.