Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6381| Title: | Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support |
| Other Titles: | Формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов у контексті науково-методичного супроводу |
| Authors: | Shekhavtsova, Svitlana |
| Keywords: | subjectness future foreign language teachers personal-individual qualities scientific and methodological support experiment experiment суб’єктність майбутні учителі іноземних мов особистісно-професійні якості науково-методичний супровід експеримент |
| Issue Date: | 2018 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Shekhavtsova S. Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support / S. Shekhavtsova // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 112-117. |
| Abstract: | The article presents theoretical substantiation and experimental verification of subjectness development in future for-eign language teachers based on scientific and methodological support. The functions of scientific and methodological sup-port contribute to the implementation of the chief aim of the development of professional personal and individual qualities of the future foreign language teacher. У статті представлено розв’язання проблеми формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. Мета статті полягала у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6381 |
| Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Svitlana Shekhavtsova.pdf | 565.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.