Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6381
Title: Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support
Other Titles: Формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов у контексті науково-методичного супроводу
Формирование субъектности будущих учителей иностранных языков в контексте научно-методического сопровождения
Authors: Shekhavtsova, Svitlana
Keywords: subjectness
future foreign language teachers
personal-individual qualities
scientific and methodological support
experiment
experiment
суб’єктність
майбутні учителі іноземних мов
особистісно-професійні якості
науково-методичний супровід
експеримент
субъектность
будущие учителя иностранных языков
личностно-профессиональные качества
научно-методическое сопровождение
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Shekhavtsova S. Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support / S. Shekhavtsova // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 112-117.
Abstract: The article presents theoretical substantiation and experimental verification of subjectness development in future for-eign language teachers based on scientific and methodological support. The functions of scientific and methodological sup-port contribute to the implementation of the chief aim of the development of professional personal and individual qualities of the future foreign language teacher. У статті представлено розв’язання проблеми формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. Мета статті полягала у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. В статье представлены решения проблемы формирования субъектности будущих учителей иностранных языков на основе научно-методического сопровождения. Цель статьи заключалась в теоретическом обосновании и экспериментальной проверке формирования субъектности будущих учителей иностранных языков на основе научно-методического сопровождения.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6381
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svitlana Shekhavtsova.pdf565.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.