Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Shekhavtsova, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T12:26:05Z | - |
dc.date.available | 2020-02-05T12:26:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Shekhavtsova S. Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support / S. Shekhavtsova // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 112-117. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6381 | - |
dc.description.abstract | The article presents theoretical substantiation and experimental verification of subjectness development in future for-eign language teachers based on scientific and methodological support. The functions of scientific and methodological sup-port contribute to the implementation of the chief aim of the development of professional personal and individual qualities of the future foreign language teacher. У статті представлено розв’язання проблеми формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. Мета статті полягала у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов на основі науково-методичного супроводу. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | subjectness | uk |
dc.subject | future foreign language teachers | uk |
dc.subject | personal-individual qualities | uk |
dc.subject | scientific and methodological support | uk |
dc.subject | experiment | uk |
dc.subject | experiment | uk |
dc.subject | суб’єктність | uk |
dc.subject | майбутні учителі іноземних мов | uk |
dc.subject | особистісно-професійні якості | uk |
dc.subject | науково-методичний супровід | uk |
dc.subject | експеримент | uk |
dc.title | Subjectness development in future foreign languages teachers in the context of scientific-methodological support | uk |
dc.title.alternative | Формування суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов у контексті науково-методичного супроводу | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Svitlana Shekhavtsova.pdf | 565.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.