Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6205
Назва: Психологічні особливості вибору копінгстратегій в юнацькому віці
Інші назви: Психологические особенности выбора копингстратегий в юношеском возрасте
Psychological peculiarities of selecting coping-strategies in preadult age
Автори: Сінєльнікова, Тетяна Вячеславівна
Синельникова, Татьяна Вячеславовна
Sinelnikova, Tatyana Vyacheslavovna
Ключові слова: копінг-стратегії
копінг-превенція
психологічні особливості вибору
юнацький вік
копинг-стратегии
копинг-превенция
психологические особенности выбора
юношеский возраст
coping-strategies
coping-prevention
psychological peculiarities of selecting
preadult age
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сінєльнікова Т. В. Психологічні особливості вибору копінгстратегій в юнацькому віці / Т. В. Сінєльнікова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – № 3. – С. 101-106.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі вибору копінг-стратегій в юнацькому віці. Це питання є дуже актуальним в наш неспокійний час, що вимагає від особистості оволодіння стратегіями розв’язання проблемних, кризових, а підчас, й екстремальних ситуацій. Гострою є проблема навчання єфективним способам виходу зі складних життєвих ситуацій сучасних юнаків та дівчат. Адже саме в юнацькому віці проблеми морального, екзистен-ційного, професійного змісту, розвиток рефлексії суттєво впливають на виникнення, перебіг та переживання особистістю складних стресових ситуацій. У публікації описано емпіричне дослідження психологічних особливостей вибору копінг-стратегій в юнацькому віці. Виявлено, що студенти різних курсів обирають різні стратегії розв’язання проблем. Наприклад, першокурсники у більшості випадків обирають уникання проблем та опираються в стресових ситуаціях на батьків. Статья посвящена проблеме выбора копинг-стратегий в юношеском возрасте. Этот вопрос является очень актуальным в наше неспокойное время, что требует от личности овладения стратегиями разрешения проблемных, кризисных, а часто и экстремальных ситуаций. Остро выступает проблема обучения эффективным способам выхода из сложных жизненных случаев современных юношей и девушек. Ведь именно в юношеском возрасте проблемы морального, экзистенционального, профессионального содержания, развитие рефлексии существенно влияют на появление, протекание и переживание личностью сложных стрессовых ситуаций. В публикации описано эмпирическое исследование психологических особенностей выбора копинг-стратегий в юношеском возрасте. Выявлено, что студенты разных курсов выбирают разные стратегии разрешения проблем. На-пример, первокурсники в большинстве случаев выбирают избегание проблем и опираются в стрессовых ситуациях на родителей. The article deals with the problem of selecting coping-strategies in preadult age. This issue is extremely topical in our unquiet time which requires individual’s mastering strategies for resolving problematic, crisis, and at times extreme situations. The problem of teaching young people to find effective ways out of complicated life experiences is pressing nowadays. For particularly in preadult age problems of moral, existential, professional character, development of self analysis substantially influence emergence, process and experiencing complicated stressful situations by an individual. The article describes empirical study of psychological peculiarities of selecting coping-strategies in preadult age. It is revealed that students of different courses select different strategies of resolving problems. The majority of freshmen select such behavioral strategies as “search for social support” and “avoidance of problems”. As it turned out, they frequently choose escaping from a problem in order to avoid conflicts with parents and not to be punished. This may indicate their insufficient motivation in sustaining relationships with people around them. Sophomores have a tendency towards decrease in search for social support, however, they still tend to avoid problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6205
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf251.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.