Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИнжестойкова, Валентина Алексеевна-
dc.contributor.authorІнжестойкова, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorInzhestoikova, Valentyna-
dc.contributor.authorТаама, Аль Атаби Аяд Хаяви-
dc.contributor.authorТаама, Аль Атабі Аяд Хаяві-
dc.contributor.authorTaama, Al Ataby Ayad Hayawi-
dc.date.accessioned2020-01-17T14:46:01Z-
dc.date.available2020-01-17T14:46:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationИнжестойкова В. А. Реализация педагогических условий формирования профессионально-художественной культуры будущих учителей изобразительного искусства / В. А. Инжестойкова, Аль Атаби Аяд Хаяви. Таама // Наука і освіта. - 2015. - №9. - С.67-72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5939-
dc.description.abstractВ статье раскрываются педагогические условия формирования профессионально-художественной куль-туры будущих учителей изобразительного искусства. Графическая деятельность студентов как часть про-фессионально-художественной культуры базируется на последовательном выполнении учебных заданий и представляет собой целостную дидактическую систему, основанную на творческом подходе и профессио-нальной компетентности. У статті визначено педагогічні умови формування професійно-художньої культури майбутніх учителів об-разотворчого мистецтва у процесі графічної діяльності (усвідомлення студентами професійно-художньої культури як багатоаспектного явища й цілісної системи загального й культурного розвитку особистості; інтеграція спеціальних навчальних дисциплін із дисциплінами гуманітарної та професійно-практичної підготовки, необхідних у подальшій художньо-творчій, педагогічній діяльності; занурення студентів в активну, творчу, художньо-графічну, професійно спрямовану діяльність), що реалізовувалися поетапно. Матеріали дослідження знайшли практичне відображення в розробці й апробації інтегративного курсу «Художня графіка». У статті наведені приклади включення студентів у творчу, професійно-художню діяльність, спрямовану на засвоєння програмного матеріалу через створення власних творчих робіт, виховання особистісних якостей і набуття досвіду педагогічної діяльності. Виділення і структуризація теоретичного матеріалу здійснювалося під час самостійної роботи студентів у вигляді рефератів і текстів, які вони відшуковували за допомогою мережі Інтернет, роботи в бібліотеках з першоджерелами та ін. Уся інформація, яку зна-ходили студенти, поступово й послідовно узагальнювалася в єдиному упорядкованому тексті, який відбивав загальну структуру і зміст професійно-художньої культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Творча навчальна активність – це суб’єктивний бік навчальної праці студента, відображення потреб, інтересів, здібностей, вольових зусиль, емоційного ставлення. Важливими в цьому аспекті є зміст матеріалу, що вивчається, характер діяльності. Творча активність взаємопов’язана з розвитком самостійності і передбачала максимальний прояв індивідуальності. Занурення студентів у творчу активну діяльність забезпечувало накопичення знань, фонду розумових прийомів, опе-рацій мислення (спостереження, порівняння, аналіз і синтез, абстракція, узагальнення й конкретизація); прийомів ус-відомленого запам’ятовування (складання плану, тез тощо); перенесення раніше засвоєних знань, умінь і навичок на вирішення нових завдань.The article deals with pedagogical conditions for future Drawing teachers’ professional artistic culture formation in the process of graphic training. These conditions are the following: perception of professional artistic culture as a multi-aspect phenomenon and an integral system of personality’s general and cultural development; integration of special sub-jects with humanitarian and practical ones, necessary for further artistic pedagogical activity; immersion into active cre-ative artistic professionally oriented activity, etc. Research materials have been implemented into the development and approbation of the interactive course “Artistic graphics”. The examples of involving students in creative professional artistic activity, oriented at absorbing course material by means of creating own artistic projects, developing personal qualities, gaining pedagogical experience, are given in the article. The distinguishing and structuring of the theoretical material were carried out during students’ self-studying by means of writing abstracts, essays with the help of Internet sources and libraries. All information, found by students, has been gradually generalized into an integral text, which presented general structure and contents of professional artistic culture of a future Drawing teacher. Creative learning activity is a subjective aspect of students’ studying, which manifests their needs, interests, abilities, skills, emotions, etc. Course contents and kinds of activity are extremely important things in this process. Creative activity is interrelated with the development of self-dependence and means the highest state of individuality manifestation. Immersion into vi-gorous activity by students provides accumulation of knowledge, cognition techniques, intellectual operations (observ-ing, comparing, analyzing, abstracting, generalizing and concretizing); techniques of conscious memorizing (writing plans, abstracts, etc.); using earlier acquired knowledge and skills in solving new problems and tasks.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофессионально-художественная культураuk
dc.subjectпедагогическая культураuk
dc.subjectхудожественно-графическая деятельностьuk
dc.subjectмежпредметные связиuk
dc.subjectизобразительное искусствоuk
dc.subjectпрофесійно-художня культураuk
dc.subjectпедагогічна культураuk
dc.subjectхудожньо-графічна діяльністьuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectprofessional artistic cultureuk
dc.subjectpedagogical cultureuk
dc.subjectartistic graphicsuk
dc.subjectintersubject bondsuk
dc.subjectdrawinguk
dc.titleРеализация педагогических условий формирования профессионально-художественной культуры будущих учителей изобразительного искусстваuk
dc.title.alternativeРеалізація педагогічних умов формування професійно-художньої культури майбутніх учителів образотворчого мистецтваuk
dc.title.alternativeImplementing pedagogical conditions for future drawing teachers’ professional artistic culture formationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inzhestoikova.pdf246.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.