Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5933
Назва: Інструменти Steam-навчання математики
Інші назви: Tools STEAM-imposed mathematics
Инструменты Steam-обучения математике
Автори: Іщенко, Анастасія Леонідівна
Ishchenko, Anastasia Leonidivna
Ищенко, Анастасия Леонидовна
Юрченко, І. Г.
Ключові слова: STEM-освіта
навчання математики
методична підготовка вчителів
міжпредметні зв'язки
STEM education
teaching mathematics
methodical teacher training
nter-subject links
STEM-образование
обучение математике
методическая подготовка учителей
межпредметные связи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Іщенко А. Л. Інструменти Steam-навчання математики / А. Л. Іщенко, І. Г. Юрченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 179-182.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню можливості реалізації STEM-освіти в українських школах, вибору відповідних інструментів сучасних педагогічних та інформаційних технологій для організації STEM-навчання на уроках математики, методичної підготовки вчителів математики до цієї діяльності. Статья посвящена изучению возможности реализации STEM-образования в украинских школах, выбора соответствующих инструментов современных педагогических и информационных технологий для организации STEM-обучения на уроках математики, методической подготовки учителей математики к этой деятельностиThe article is devoted to the study of the possibility of realization of STEM education in Ukrainian schools, the selection of appropriate tools of modern pedagogical and information technologies for organizing STEM education at mathematics lessons, the methodological training of mathematics teachers for this activity, the development of innovations, readiness to use IT technologies in the realization of inter-subject links, the development of the personality’s creative potential, his/her pre-vocational training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5933
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іshchenko A., Yurchenko I..pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.