Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5928
Назва: Щодо використання проектних технологій підготовкимайбутнього вчителя математики до реалізації принципу наступності у навчанні з методики навчання шкільного курсу математики
Інші назви: Об использовании проектных технологий подготовки будущих учителей математики к реализации принципа приемственности в обучении по методике обучения школьного курса математики
About use of project technologies of preparation of future teachers of mathematics to implementation of the principle of acceptability in training by a technique of training of a school course of mathematics
Автори: Свєтной, Олександр Петрович
Светной, Александр Петрович
Svietnoi, Oleksandr Petrovych
Ключові слова: шкільний курс математики
метод проектів
завдання з параметрами
школьный курс математики
метод проектов
задачи с параметрами
school mathematics
project method
problems with parameters
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Свєтной О. П. Щодо використання проектних технологій підготовкимайбутнього вчителя математики до реалізації принципу наступності у навчанні з методики навчання шкільного курсу математики / О. П. Свєтной // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 201-202.
Короткий огляд (реферат): В работе акцентируется на возможность использования метода проектов при изучении школьного курса математики путем постановки обобщающих задач, в частности задач с параметрами. У роботі акцентується на можливість використання методу проектів при вивченні шкільного курсу математики шляхом постановки узагальнюючих завдань, а зокрема завдань з параметрами. The paper focuses on the possibility of using the project method in the study of school mathematics by setting generalizing problems, in particular problems with parameters.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5928
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svietnoi Aleksandr.pdf695.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.