Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5914
Назва: | Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів |
Автори: | Горошкін, І. О. |
Ключові слова: | педагогічні умови міждисциплінарна інтеграція мовна особистість майбутніх перекладачів |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Горошкін І. О. Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів / І. О. Горошкін // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 78-82. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості впровадження міждисциплінарної інтеграції як важливої педагогічної умови формування мовної особистості майбутніх перекладачів. Акцентовано увагу, що формування мовної особистості майбутніх перекладачів є послідовним процесом зміни особистості в процесі опанування комплексу дисциплін, спрямованим на розвиток здатностей пізнавати, описувати, оцінювати, перетворювати навколишню дійсність, ефективно спілкуватися засобами іноземної мови в іншомовній дискурсній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5914 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khoroshkin.pdf | 394.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.