Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/587| Title: | Формування культури почуттів у майбутніх учителів у процесі професійної підготовки | 
| Other Titles: | The formation of future teachers' culture of feeling in professional training | 
| Authors: | Скоромна, Маріанна Володимирівна Skoromna, Marianna Volodymirivna | 
| Keywords: | майбутні вчителі профессійна підготовка емоції почуття культура почуттів педагогічні умови future teachers professional training emotions feelngs culture of feeling pedagogical conditions | 
| Issue Date: | 2014 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Скоромна, М. В. Формування культури почуттів у майбутніх учителів у процесі професійної підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Маріанна Володимирівна Скоромна; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 272 с. | 
| Abstract: | У дисертації вперше науково oбґрунтовано педагогічні умови формування культури почуттів у майбутніх учителів під час професійної підготовки, розкрито її сутність і структуру, визначно критерії й показники, якісні характеристики рівнів, розроблено модель формування культури почуттів у майбутніх вчителів. In the dissertation, for the first time, scientific substantiation of pedagogical conditions for the formation of a culture of feelings for future teachers during vocational training, its essence and structure are revealed, criteria and indicators, qualitative characteristics of the levels are determined, a model for forming the culture of feelings for future teachers is developed. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/587 | 
| Appears in Collections: | Дисертації | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Скоромна Маріанна Володимирівна.pdf | 2.87 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
