Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5750
Назва: Методи корекційної допомоги дітям з аутизмом
Інші назви: Methods of corrective care for children with autism
Методы коррекционной помощи детям с аутизмом
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Форостян, Ольга Ивановна
Forostjan, Olha Ivanivna
Доронін, О. С.
Ключові слова: аутизм
корекційна допомога дітям
синдром Каннера
лікувально-педагогічна робота
порушення психофізичного розвитку
коррекционная помощь детям
лечебно-педагогическая работа
autism
corrective assistance to children
Canner syndrome
medical and pedagogical work
disorders of psychophysical development
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Форостян О. І. Методи корекційної допомоги дітям з аутизмом / О. І. Форостян, О. С. Доронін // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали ІІІ міжнар. інтернет-конференції (Одеса, 4-5 листопада 2019 р.) / за ред. : П. Б. Джуринський, О. І. Форостян [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2019. – С.162-166.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методи корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з аутизмом. Характеризуються наявні корекційні напрями, підходи і методи, які можна групувати за різними критеріями. Завдяки таким заходам метафорично можна окреслити як повернення суспільства обличчям до проблем аутичних осіб та їхніх родин та створення для них умов, які уможливлюють нормальний перебіг їхньої життєдіяльності. В статье рассматриваются методы коррекционно-реабилитационной помощи детям с аутизмом. Характеризуются имеющиеся коррекционные направления, подходы и методы, которые можно группировать по различным критериям. благодаря таким мерам метафорически можно определить как возврат общества лицом к проблемам аутичных лиц и их семей и создания для них условий, позволяющих нормальное течение их жизнедеятельности. The article discusses the methods of corrective and rehabilitation care for children with autism. The available correction directions, approaches and methods are characterized, which can be grouped according to different criteria. Thanks to such measures can be metaphorically described as the return of society to the problems of autistic persons and their families and the creation of conditions for them that allow the normal course of their life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5750
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostyan O. I., Doronin O. S..pdf713.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.