Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5592
Title: Стан сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Other Titles: The state of formation of the future pre-school educators’ methodological competence
Authors: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Keywords: майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
методична компетентність
діагностика
показники
компоненти
констатувальний етап
future educators of pre-school education establishments
methodological competence
diagnostics
components
indicators
the ascertaining stage
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Княжева І. А. Стан сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. А. Княжева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 88-93.
Abstract: Підвищення якості дошкільної освіти є важливим завданням сучасного етапу розвитку українського суспільства, виконання якого, передусім вимагає спрямування зусиль закладів вищої освіти на підготовку методично компетентного фахівця, здатного до опанування і створення інноваційних методів, методик і технологій організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Таке завдання повністю відповідає вимогам Державного стандарту дошкільної освіти в Україні, документів, що регламентують функціювання і сучасні орієнтири розвитку дошкільної і вищої освіти України у ХХІ столітті. За цих умов формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти набуває першочергового значення. Метою статті є висвітлення й аналіз результатів діагностики сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на констатувальному етапі експерименту. The improvement of the quality of preschool education is an important task for the modern stage demonstrating the development of the Ukrainian society, the implementation of which, above all, requires the efforts of higher education institutions to train a methodologically competent specialist, who is able to master and create innovative methods, techniques and technologies for organizing the educational process of a pre-school education institution. This task fully meets the requirements of the State Standard for Preschool Education in Ukraine, the documents regulating the functioning and modern guidelines for the development of pre-school and higher education of Ukraine in the 21st century.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5592
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf311.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.