Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2020-01-09T08:43:22Z-
dc.date.available2020-01-09T08:43:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКняжева І. А. Стан сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. А. Княжева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 88-93.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5592-
dc.description.abstractПідвищення якості дошкільної освіти є важливим завданням сучасного етапу розвитку українського суспільства, виконання якого, передусім вимагає спрямування зусиль закладів вищої освіти на підготовку методично компетентного фахівця, здатного до опанування і створення інноваційних методів, методик і технологій організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Таке завдання повністю відповідає вимогам Державного стандарту дошкільної освіти в Україні, документів, що регламентують функціювання і сучасні орієнтири розвитку дошкільної і вищої освіти України у ХХІ столітті. За цих умов формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти набуває першочергового значення. Метою статті є висвітлення й аналіз результатів діагностики сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на констатувальному етапі експерименту. The improvement of the quality of preschool education is an important task for the modern stage demonstrating the development of the Ukrainian society, the implementation of which, above all, requires the efforts of higher education institutions to train a methodologically competent specialist, who is able to master and create innovative methods, techniques and technologies for organizing the educational process of a pre-school education institution. This task fully meets the requirements of the State Standard for Preschool Education in Ukraine, the documents regulating the functioning and modern guidelines for the development of pre-school and higher education of Ukraine in the 21st century.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні вихователі закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectконстатувальний етапuk
dc.subjectfuture educators of pre-school education establishmentsuk
dc.subjectmethodological competenceuk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.subjectcomponentsuk
dc.subjectindicatorsuk
dc.subjectthe ascertaining stageuk
dc.titleСтан сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeThe state of formation of the future pre-school educators’ methodological competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf311.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.