Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5592
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Княжева, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Knyazheva, Iryna Anatoliyivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-09T08:43:22Z | - |
dc.date.available | 2020-01-09T08:43:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Княжева І. А. Стан сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. А. Княжева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 88-93. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5592 | - |
dc.description.abstract | Підвищення якості дошкільної освіти є важливим завданням сучасного етапу розвитку українського суспільства, виконання якого, передусім вимагає спрямування зусиль закладів вищої освіти на підготовку методично компетентного фахівця, здатного до опанування і створення інноваційних методів, методик і технологій організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Таке завдання повністю відповідає вимогам Державного стандарту дошкільної освіти в Україні, документів, що регламентують функціювання і сучасні орієнтири розвитку дошкільної і вищої освіти України у ХХІ столітті. За цих умов формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти набуває першочергового значення. Метою статті є висвітлення й аналіз результатів діагностики сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на констатувальному етапі експерименту. The improvement of the quality of preschool education is an important task for the modern stage demonstrating the development of the Ukrainian society, the implementation of which, above all, requires the efforts of higher education institutions to train a methodologically competent specialist, who is able to master and create innovative methods, techniques and technologies for organizing the educational process of a pre-school education institution. This task fully meets the requirements of the State Standard for Preschool Education in Ukraine, the documents regulating the functioning and modern guidelines for the development of pre-school and higher education of Ukraine in the 21st century. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk |
dc.subject | методична компетентність | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | констатувальний етап | uk |
dc.subject | future educators of pre-school education establishments | uk |
dc.subject | methodological competence | uk |
dc.subject | diagnostics | uk |
dc.subject | components | uk |
dc.subject | indicators | uk |
dc.subject | the ascertaining stage | uk |
dc.title | Стан сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk |
dc.title.alternative | The state of formation of the future pre-school educators’ methodological competence | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 311.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.