Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5340
Назва: Використання результатів ЗНО для аналізу якості викладання у закладах вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації
Інші назви: Использование результатов ЗНО для анализа качества преподавания в учреждениях высшего образования I-II уровней аккредитации
Using EIA Results to Analyze the Quality of Teaching in Higher Education Institutions in Levels I-II
Автори: Анісімов, А. Ю.
Опарін, Анатолій Володимирович
Опарин, Анатолий Владимирович
Oparin, Anatoliy Volodymyrovych
Брітавська, Олена Павлівна
Бритавская, Елена Павловна
Britavska, Olena Pavlovna
Поліщук, О. Д.
Ключові слова: результати ЗНО
зовнішнє незалежне оцінювання
контроль знань
інтегральна оцінка
результаты ВНО
внешнее независимое оценивание
контроль знаний
интегральная оценка
EIA results
external independent evaluation
knowledge control
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Ансімов А. Ю. Використання результатів ЗНО для аналізу якості викладання у закладах вищої освіти і-іі рівнів акредитації / А. Ю, Анісімов, О. П. Брітавська, А. В. Опарін, О. Д. Поліщук // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 138-141.
Короткий огляд (реферат): Відзначина важлива організаційна складова підготовки до ЗНО: Вдосконалення системи незалежного оцінювання і моніторингу якості освіти є пріоритетом сучасної системи української освіти. Вдосконалення навчального процесу неможливе без ретельного аналізу результатів навчання, зокрема оцінки результатів щорічного ЗНО. Представлені середньостатистичні результати ЗНО. Distinction is an important organizational component of preparation for the EIT: Improving the system of independent assessment and monitoring of the quality of education is a priority of the modern Ukrainian education system. Improvement of the educational process is impossible without careful analysis of the results of training, in particular, the evaluation of the results of the annual EIT. The average results of EIT are presented
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5340
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Use of EIA results to analyze.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.