Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5299
Title: Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики
Other Titles: Investigation of the influence of cross-curricular links on integrative adaptive learning tools in a propedeutical informatics course
Исследование влияния межпредметных связей на интеграционные средства адаптивного обучения в пропедевтическом курсе информатики
Authors: Козлова, Л. І.
Мазурок, Тетяна Леонідівна
Мазурок, Татьяна Леонидовна
Mazurok, Tetyana Leonidivna
Keywords: адаптивне навчання
пропедевтичний курс інформатики
міжпредметні зв’язки
інтеграційне навчання
адаптивное обучение
пропедевтический курс информатики
межпредметные связи
интеграционное обучение
adaptive learning
propedeutical informatics course
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Дячок Д. О. Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики / Д. О. Дячок, Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 107-108.
Abstract: Для продуктивного засвоєння учнями знань і для їх інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому, тобто внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція. Розроблено структурно-логічну модель системи міжпредметних зв’язків пропедевтичної інформатики у вигляді семантичної мережі. Для продуктивного усвоения учащимися знаний и для их интеллектуального развития важное значение имеет установление связей как между различными разделами курса, который изучается, так и между различными дисциплинами в целом, то есть внутренне предметная и межпредметная интеграция. Разработана структурно-логическую модель системы межпредметных связей пропедевтической информатики в виде семантической сети. It is essential for students to gain knowledge and intellectually develop knowledge between the different sections of the course being taught and between the different disciplines as a whole, ie, cross-curricular and cross-curricular integration. A structural-logical model of the system of cross-curricular communication of propedeutical informatics in the form of a semantic network is developed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5299
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Study of the impact of cross-curricular relationships.pdf450.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.