Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозлова, Л. І.-
dc.contributor.authorМазурок, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorМазурок, Татьяна Леонидовна-
dc.contributor.authorMazurok, Tetyana Leonidivna-
dc.date.accessioned2019-12-06T10:50:44Z-
dc.date.available2019-12-06T10:50:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДячок Д. О. Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики / Д. О. Дячок, Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 107-108.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5299-
dc.description.abstractДля продуктивного засвоєння учнями знань і для їх інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому, тобто внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція. Розроблено структурно-логічну модель системи міжпредметних зв’язків пропедевтичної інформатики у вигляді семантичної мережі. Для продуктивного усвоения учащимися знаний и для их интеллектуального развития важное значение имеет установление связей как между различными разделами курса, который изучается, так и между различными дисциплинами в целом, то есть внутренне предметная и межпредметная интеграция. Разработана структурно-логическую модель системы межпредметных связей пропедевтической информатики в виде семантической сети. It is essential for students to gain knowledge and intellectually develop knowledge between the different sections of the course being taught and between the different disciplines as a whole, ie, cross-curricular and cross-curricular integration. A structural-logical model of the system of cross-curricular communication of propedeutical informatics in the form of a semantic network is developed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectадаптивне навчанняuk
dc.subjectпропедевтичний курс інформатикиuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectінтеграційне навчанняuk
dc.subjectадаптивное обучениеuk
dc.subjectпропедевтический курс информатикиuk
dc.subjectмежпредметные связиuk
dc.subjectинтеграционное обучениеuk
dc.subjectadaptive learninguk
dc.subjectpropedeutical informatics courseuk
dc.titleДослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатикиuk
dc.title.alternativeInvestigation of the influence of cross-curricular links on integrative adaptive learning tools in a propedeutical informatics courseuk
dc.title.alternativeИсследование влияния межпредметных связей на интеграционные средства адаптивного обучения в пропедевтическом курсе информатикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Study of the impact of cross-curricular relationships.pdf450.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.