Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5298
Title: Методичні особливості розробки інформаційної підтримки індивідуалізованого навчання інформатики
Other Titles: Methodical features of information support development of individualized informatics training
Методические особенности разработки информационной поддержки индивидуализированного обучения информатике
Authors: Мазурок, Тетяна Леонідівна
Мазурок, Татьяна Леонидовна
Mazurok, Tetyana Leonidivna
Кенкадзе, Наталья Сергеевна
Kenkadze, Natalya Sergiivna
Кенкадзе, Наталія Сергіївна
Keywords: інформаційна підтримка
навчання інформатики
індивідуалізація навчання
information support
IT training
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Кенкадзе Н. С. Методичні особливості розробки інформаційної підтримки індивідуалізованого навчання інформатики / Н. С. Кенкадзе, Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 103-105.
Abstract: Метою даного дослідження є особливості розробки інформаційного забезпечення для підтримки індивідуалізованого навчання інформатики. Для цього вирішені наступні питання: проаналізовано різні форми індивідуалізації навчання; існуючі методи індивідуалізації та основні програмні та інформаційні засоби інформаційної підтримки навчання. однією з неухильних тенденцій у навчанні інформатики постає задача створення умов для індивідуалізованого навчання. Індивідуалізація визначається як організація навчального процесу, під час якого при доборі способів, прийомів, темпу навчання враховуються індивідуальні особливості учнів, рівень розвитку їхніх здібностей до навчання. The purpose of this study is to develop information support features to support individualized computer science training. For this purpose the following questions are solved: various forms of individualization of learning are analyzed; existing methods of individualization and basic software and informational means of informational support of training. One of the steady trends in computer science education is the task of creating the conditions for individualized learning. Individualization is defined as the organization of the educational process, during which the selection of methods, techniques, pace of learning takes into account the individual characteristics of students, the level of development of their learning abilities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5298
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodical features of information development.pdf676.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.