Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазурок, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorМазурок, Татьяна Леонидовна-
dc.contributor.authorMazurok, Tetyana Leonidivna-
dc.date.accessioned2019-12-05T10:10:35Z-
dc.date.available2019-12-05T10:10:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаурок Т. Л. Основні проблеми та засоби реалізації адаптивного управління навчанням / Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 80-82.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5276-
dc.description.abstractУ статті розповідається про автоматизовану систему управління навчанням на основі сучасних досягнень теорії управління. Знання та інформація в інформаційному суспільстві стають головним інтелектуальним ресурсом, втім як об’єм та темпи накопичення знань безперервно та різко зростають. Використання ІКТ показав, що подальше підвищення його ефективності пов’язано, насамперед з впровадженням систем управління навчанням. The article deals with an automated learning management system based on the modern achievements of management theory. Knowledge and information in the information society are becoming a major intellectual resource, however, as the volume and pace of knowledge accumulation is growing steadily. The use of ICT has shown that further enhancement of its effectiveness is primarily due to the introduction of learning management systems.В статье рассказывается об автоматизированной системе управления обучением на основе современных достижений теории управления. Знания и информация в информационном обществе становятся главным интеллектуальным ресурсом, впрочем как объем и темпы накопления знаний непрерывно и резко возрастают. Использование ИКТ показал, что дальнейшее повышение его эффективности связано, прежде всего с внедрением систем управления обучением.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectадиптивне управління навчаннямuk
dc.subjectметодологія системного аналізуuk
dc.subjectавтоматизоване управлінняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectадиптивное управления обучениемuk
dc.subjectметодология системного анализаuk
dc.subjectавтоматизированное управлениеuk
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk
dc.subjectaddictive learning managementuk
dc.subjectsystem analysis methodologyuk
dc.subjectautomated managementuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.titleОсновні проблеми та засоби реалізації адаптивного управління навчаннямuk
dc.title.alternativeОсновные проблемы и средства реализации адаптивного управления обучениемuk
dc.title.alternativeMain problems and means of implementing adaptive learning managementuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Main problems and means.pdf614.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.