Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5276
Title: Основні проблеми та засоби реалізації адаптивного управління навчанням
Other Titles: Основные проблемы и средства реализации адаптивного управления обучением
Main problems and means of implementing adaptive learning management
Authors: Мазурок, Тетяна Леонідівна
Мазурок, Татьяна Леонидовна
Mazurok, Tetyana Leonidivna
Keywords: адиптивне управління навчанням
методологія системного аналізу
автоматизоване управління
інформаційно-комунікаційні технології
адиптивное управления обучением
методология системного анализа
автоматизированное управление
информационно-коммуникационные технологии
addictive learning management
system analysis methodology
automated management
information and communication technologies
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Маурок Т. Л. Основні проблеми та засоби реалізації адаптивного управління навчанням / Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 80-82.
Abstract: У статті розповідається про автоматизовану систему управління навчанням на основі сучасних досягнень теорії управління. Знання та інформація в інформаційному суспільстві стають головним інтелектуальним ресурсом, втім як об’єм та темпи накопичення знань безперервно та різко зростають. Використання ІКТ показав, що подальше підвищення його ефективності пов’язано, насамперед з впровадженням систем управління навчанням. The article deals with an automated learning management system based on the modern achievements of management theory. Knowledge and information in the information society are becoming a major intellectual resource, however, as the volume and pace of knowledge accumulation is growing steadily. The use of ICT has shown that further enhancement of its effectiveness is primarily due to the introduction of learning management systems.В статье рассказывается об автоматизированной системе управления обучением на основе современных достижений теории управления. Знания и информация в информационном обществе становятся главным интеллектуальным ресурсом, впрочем как объем и темпы накопления знаний непрерывно и резко возрастают. Использование ИКТ показал, что дальнейшее повышение его эффективности связано, прежде всего с внедрением систем управления обучением.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5276
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Main problems and means.pdf614.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.