Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбертинська, М. В.-
dc.contributor.authorТолпекіна, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorТолпекина, Галина Николаевна-
dc.contributor.authorTolpekina, Halyna Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-12-04T13:35:50Z-
dc.date.available2019-12-04T13:35:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОбертинська М. В. Використання історичних відомостей з науки та техніки на уроках фізики / М. В. Обертинська, Г. М. Толпекіна // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 69-71.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5259-
dc.description.abstractУ статті висвітлена роль історичного матеріалу з науки та техніки на уроках фізики, який сприяє стимулюванню наукової творчості, пробуджує критичне ставлення до фактів, дає учням уявлення про фізику як невід’ємну складову загальнолюдської культури. Висунути деякі загальні вимоги, які слід враховувати при відборі конкретного змісту і форми викладання історичних матеріалів. The article highlights the role of historical material in science and technology in the lessons of physics, which promotes scientific creativity, awakens critical attitude to facts, gives students an idea of physics as an integral part of human culture. To put forward some general requirements that should be taken into account when selecting specific content and form of teaching historical materials. В статье освещена роль исторического материала по науке и технике на уроках физики, который способствует стимулированию научного творчества, пробуждает критическое отношение к фактам, дает учащимся представление о физике как неотъемлемой составляющей общечеловеческой культуры. Выдвинуты некоторые общие требования, которые следует учитывать при отборе конкретного содержания и формы преподавания исторических материалов.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectурок фізикиuk
dc.subjectісторичний матеріал на уроціuk
dc.subjectнаукова творчістьuk
dc.subjectісторичний матеріал з науки та технікиuk
dc.subjectурок физикиuk
dc.subjectисторический материал на урокеuk
dc.subjectнаучное творчествоuk
dc.subjectисторический материал по науке и техникеuk
dc.subjectphysics lessonuk
dc.subjecthistorical material in the lessonuk
dc.subjectscientific creativityuk
dc.subjecthistorical material on science and technologyuk
dc.titleВикористання історичних відомостей з науки та техніки на уроках фізикиuk
dc.title.alternativeUse of historical information on science and technology in physics lessonsuk
dc.title.alternativeИспользование исторических сведений по науке и технике на уроках физикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Use of historical information.pdf688.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.