Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.contributor.authorДончук, Максим-
dc.contributor.authorDonchuk, Maxym-
dc.date.accessioned2019-11-26T06:51:45Z-
dc.date.available2019-11-26T06:51:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБойко О. П. Індуктивний підхід до формування навичок у школярів при вивчанні теми «текстовий редактор» у шкільному курсі інформатики / О. П. Бойко, М. О. Дончук // Інформатика, інформаційні системи та технології: мат. XVI Всеукр. конф. студентів і молодих науковців, (19 квітня 2019 р.).- Одеса: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. - С. 173 – 174.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5023-
dc.description.abstractРозглянута проблема формування навичок обробки текстової інформації та створення власного документу у програмах, призначених для опрацювання текстових повідомлень за допомогою комп'ютеру, у шкільному курсі інформатики. The problem of forming the skills of processing of text information and creation of own document in the programs intended for processing of text messages by means of the computer in the school course of computer science is considered.uk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectтекстовий редакторuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectInformaticsuk
dc.subjectText Editoruk
dc.subjectmethoduk
dc.titleІндуктивний підхід до формування навичок у школярів при вивчанні теми «текстовий редактор» у шкільному курсі інформатикиuk
dc.title.alternativeAn inductive approach to the formation of skills in schoolchildren when studying the topic of "text editor" in the school course of computer scienceuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boiko_Donchuk_IIS&T2019.pdf106.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.