Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4960
Title: Адаптивний підхід до створення віртуального навчального класу в інформаційно-комунікативних технологіях
Other Titles: Adaptive approach of the virtual educational class in information and communication technologies
Authors: Царенко, Микола Олександрович
Tsarenko, Mykola Oleksandrovych
Толпекіна, Галина Миколаївна
Tolpekina, Halyna Mykolayivna
Пономаренко, О. В.
Keywords: інформаційно-комунікативні компетентності
адаптивний підхід
технології віртуального класу
індивідуальне навчання
Issue Date: 2019
Citation: Царенко М. О. Адаптивний підхід до створення віртуального навчального класу в інформаційно-комунікативних технологіях / М. О. Царенко, Г. М. Толпекіна, О. В. Пономаренко // Вісник ХНТУ. - №2 (69). — Херсон, 2019. — С. 284-301.
Abstract: Робота присвячена розробці методики навчання учнів як у класних приміщеннях, так і поза її межами і навіть за кордоном. Метою роботи являється розробка методики використання технології віртуального класу вчителем в організації індивідуального навчання учнів.. Пропонується адаптивний підхід до форми занять, що синтезує сучасні ІКТ, переваги поурочного навчання, відрізняється високою мотивацією пізнавальної діяльності учнів та надає своєчасну і дієву допомогу кожному, хто її потребує .Значну перевагу у навчанні дає використання технологій віртуального класу, що передбачає інтерактивну взаємодію вчителів та учнів у реальному часі засобами Інтернет-технологій. З метою удосконалення індивідуальної форми навчання адаптовано сервіс WiZiQ і застосовано технології віртуального класу до організації навчально-виховного процесу. Розроблено критерії визначення рівня активізації пізнавальної діяльності учнів та підвищення рівня ІКТ-компетентності вчителів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4960
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsarenko-Tolpekina-Ponomarenko-St.pdf330.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.