Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦаренко, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorTsarenko, Mykola Oleksandrovych-
dc.contributor.authorТолпекіна, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorTolpekina, Halyna Mykolayivna-
dc.contributor.authorПономаренко, О. В.-
dc.date.accessioned2019-11-21T10:38:25Z-
dc.date.available2019-11-21T10:38:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦаренко М. О. Адаптивний підхід до створення віртуального навчального класу в інформаційно-комунікативних технологіях / М. О. Царенко, Г. М. Толпекіна, О. В. Пономаренко // Вісник ХНТУ. - №2 (69). — Херсон, 2019. — С. 284-301.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4960-
dc.description.abstractРобота присвячена розробці методики навчання учнів як у класних приміщеннях, так і поза її межами і навіть за кордоном. Метою роботи являється розробка методики використання технології віртуального класу вчителем в організації індивідуального навчання учнів.. Пропонується адаптивний підхід до форми занять, що синтезує сучасні ІКТ, переваги поурочного навчання, відрізняється високою мотивацією пізнавальної діяльності учнів та надає своєчасну і дієву допомогу кожному, хто її потребує .Значну перевагу у навчанні дає використання технологій віртуального класу, що передбачає інтерактивну взаємодію вчителів та учнів у реальному часі засобами Інтернет-технологій. З метою удосконалення індивідуальної форми навчання адаптовано сервіс WiZiQ і застосовано технології віртуального класу до організації навчально-виховного процесу. Розроблено критерії визначення рівня активізації пізнавальної діяльності учнів та підвищення рівня ІКТ-компетентності вчителів.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectінформаційно-комунікативні компетентностіuk
dc.subjectадаптивний підхідuk
dc.subjectтехнології віртуального класуuk
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk
dc.titleАдаптивний підхід до створення віртуального навчального класу в інформаційно-комунікативних технологіяхuk
dc.title.alternativeAdaptive approach of the virtual educational class in information and communication technologiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsarenko-Tolpekina-Ponomarenko-St.pdf330.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.