Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4768
Назва: Методика роботи над простими задачами на конкретний зміст добутку та частки з елементами теорії укрупнення дидактичних одиниць
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: початкова математична освіта
М. В. Богданович
теорія укрупнення дидактичних одиниць
математика
Дата публікації: 2001
Видавництво: Київ: Шкільний світ
Бібліографічний опис: Cкворцова С. О. Методика роботи над простими задачами на конкретний зміст добутку та частки з елементами теорії укрупнення дидактичних одиниць / С. О. Cкворцова // Початкова освіта. – 2001. – № 11 (107). – С. 6-7.
Короткий огляд (реферат): В статті подана практична реалізація елементів теорії укрупнення дидактичних одиниць на уроках математики в 1-му класі трирічної початкової школи при вивченні простих задач на конкретний зміст добутку та частки з застосуванням діючого підручника М.В.Богдановича
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4768
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.