Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4750
Назва: Методологічні основи формування музичної культури студентів у процесі навчання вокалу у педагогічному університеті
Інші назви: Methodological foundations of forming students’ musical culture in the process of teaching singing at pedagogical university
Автори: Іригіна, Світлана Олександрівна
Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
Ключові слова: музична культура майбутніх педагогів-вокалістів та її складові
професійні компетенції
підходи і принципи музичної та вокальної педагогіки
musical culture of future vocal teachers and its components
professional competences
approaches and principles of musical and vocal pedagogy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Іригіна С. О. Методологічні основи формування музичної культури студентів у процесі навчання вокалу у педагогічному університеті / С. О. Іригіна // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 176. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2019. – С. 86 – 90.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено методологічні аспекти формування музичної культури студентів-вокалістів. Обґрунтовано актуальність використання компетентнісного підходу. Представлено змістовні характеристики основних компетенцій майбутнього фахівця в галузі музично-педагогічної вокальної освіти і відповідні їм види професійної музичної культури. Перераховано педагогічні підходи, специфічні і пріоритетні принципи вокального навчання та формування музичної культури студентів. The article focuses on the problem of justifying the substantive and methodological aspects of the forming of vocal students’ musical culture. The relevance of usage of the competency-based approach is justified. Substantial characteristics of the future specialists’ main competencies in the sphere of musical and pedagogical vocal education and the types of professional musical culture corresponding to them, are presented. The pedagogical approaches, specific and priority principles of vocal training and the formation of the students musical culture are listed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4750
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iryhina.pdf678.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.