Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4518
Назва: Механізми створення візуального образу в рекламній діяльності
Автори: Казимир, О.
Ключові слова: механізми створення образу
візуальний образ
рекламна діяльність
Дата публікації: 2007
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Казимир О. Механізми створення візуального образу в рекламній діяльності / О. Казимир // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 4-5. – С. 75-77.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4518
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kazimir.pdf80.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.