Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4345
Назва: Задум музичного твору в лінгвосеміотичному аспекті
Інші назви: The conception of a piece of music in the linguosemiotic aspect
Автори: Шип, Сергій Васильович
Shіp, Sergіy Vasylyovych
Ключові слова: задум твору
композиційний процес
семіотика музики
лінгвосеміотичний підхід
музична мова
звуковий матеріал
мовленнєвий текст
композиція
музичні морфеми
породжуюча модель
композиторська пам’ять
conceive the work
process of composition
semiotics of music
the linguistics approach to music
musical language
music-speaking process
sound material
text
composition structure
musical morphemes
generative model
Дата публікації: 2009
Видавництво: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України
Бібліографічний опис: С. В. Шип Задум музичного твору в лінгвосеміотичному аспекті / С. В. Шип // Музична українистика: сучасний вимір : збірник наукових статей пам’яті композитора й музикознавця, доктора мистецтвознавства, проф. А. Мухи / ред.-упоряд. О. Кушнірук. – Київ : ІМФЕ імені М. Т. Рильсьского, 2009. – Вип. 3. – С. 105-119.
Короткий огляд (реферат): Предметом вивчення в статті є задум музичного твору. Останній трактується відповідно до пропозиції А. І. Мухи як психологічна фаза процесу генезису твору в свідомості композитора. Здійснюється спроба інтерпретувати задум музичного твору за допомогою понять та положень лінгвосеміотичного підходу. Характеризуються такі етапи конкретизації задуму твору: 1) визначення звукового матеріалу; 2) оформлення музично-інтонаційного висловлення; 3) композиційне оформлення тексту. Розглядаються питання про модельні властивості задуму, функції жанру та стилю в процесі генезису музичного твору. The plan of a musical composition is the subject of study in this clause. The plan of musical composition is treated in the consent with the offer by Anton Mukha as a psychological phase of musical composition process. The attempt to interpret a plan of musical composition with the help of concepts and statements of linguistics and semiotics is undertaken. The following stages of a plan are characterized: 1) the definition of a sound material; 2) the generation of the musical-speech form; 3) the composition of the musical text. The modelling properties of a plan, functions of a genre and style in genesis of a musical composition are examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4345
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shіp Sergіy Vasylyovych.pdf170.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.