Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Назва: Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання
Автори: Головко, С.Г.
Ключові слова: передумови розвитку дидактичної думки
проблеми розвитку творчого пізнання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Головко С.Г. Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання / С.Г. Головко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 62-66.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються передумови, і генезис розвитку дидактичної думки 20-х років ХХ століття як базовий контекст обговорення проблеми розвитку творчого пізнання. Аналізуються особливості історичної і загальнопедагогічної ситуації, які зумовили специфіку дидактичних пошуків, постановку і обговорення найважливіших дидактичних категорій The article deals with preconditions and genesis of the development of didactic thought of the 20’s of the XXth century as a basis context of the discussion on the problem of creative cognition. The author analyzes peculiarities of the historical and general didactic situation, which stipulated a specific character of didactic research and consideration of the most essential didactic categories.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovko.pdf175.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.