Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/414
Назва: Дослідження оперативного мислення в процесі розв'язання комп'ютерних задач студентами
Research of operative thinking in the process of solving computer problems by students
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Бідна, І. М.
Бідний, Г. З.
Ключові слова: оперативне мислення
операціональний компонент
когнітивний компонент
індивідуально- особистісний компонент
комп’ютерна задача
розвиток оперативного мислення студентів
operative thinking
operational component
a cognitive component
an individual personal component
a computer task
development of students’ operative thinking
Дата публікації: 2009
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чебикін, О. Я. Дослідження оперативного мислення в процесі розв'язання комп'ютерних задач студентами / О. Я. Чебикін, І. М. Бідна, Г. З. Бідний // Наука і освіта. – 2009. – № 4. – С. 44-51.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено дослідженню особливості вираженості оперативного мислення в студентів-гуманітаріїв у процесі рішення комп’ютерних задач. У роботі уточнено зміст поняття "оперативне мислення", розкрито його структуру. Досліджено вплив комп’ютерних технологій на розумову сферу студентів, який обумовлюється специфікою комп’ютерних задач й умовами їх вирішення, визначено ключові моменти змісту комп’ютерної задачі. Розроблено комплекс експериментальних комп’ютерних задач для дослідження оперативного мислення в студентів-гуманітаріїв у навчально-професійній діяльності. Установлено взаємозв’язки між різними рівнями оперативного мисленням та його когнітивним, операціональним й індивідуально-особистісним компонентами. Проаналізовано ефективність використання комп’ютерних задач у формуванні основ операційного мислення в студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено, що запропонована система комп’ютерних задач може виступати не лише як певна психолого-педагогічна технологія, але й як інструмент його діагностики на різних етапах навчально-професійної діяльності студентів. The work investigates peculiarities of intensity of the Humanities students’ operative thinking in the process of doing computer tasks. It specifies the essence of the notion “operative thinking”, reveals its structure. The authors investigate influence of computer technologies on students’ mental sphere; this influence is stipulated by specificity of computer tasks and conditions of their doing; ascertain some key moments of a computer task; elaborate a complex of experimental computer tasks for examining operative thinking of the Humanities students in educative and professional activity. The article demonstrates interrelation between different levels of operative thinking and its cognitive, operational and individual personal components. It analyzes efficacy of using computer tasks in forming bases of operational thinking of the Humanities students. It is established that the suggested system of computer tasks can be considered not only a certain psychological and pedagogic technology, but an instrument of its diagnosing on different stages of students’ educational and professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/414
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chebykin Oleksij Yakovych 2009.pdf145.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.