Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111
Назва: | Психологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної уваги |
Автори: | Сіліонова, Н.В. |
Ключові слова: | психологічна увага порушення дисципліни посилення уваги дисципліна курсантів |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Сіліонова Н.В. Психологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної уваги / Н.В. Сіліонова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 32-35. |
Короткий огляд (реферат): | Автор розкриває погляди видатних майстрів з психології і педагогіки на поняття норми і відхилення від норми, девіантну поведінку. Характеризує причини порушення дисципліни курсантами институту, які віднесені до групи посиленої психологічної уваги як особи, які систематично порушують навчальну та (або) службову дисципліну, і психопрофілактичні і психокорекційні заходи, які з ними проводить психологічна служба ін- ститутів. У статті описуються результати психодіагностичних досліджень таких курсантів (методики Кеттелла "16-РF" і Басса-Дарки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111 |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 301.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.