Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦзінь, Лулу-
dc.contributor.authorJin, Lulu-
dc.date.accessioned2019-09-24T07:58:48Z-
dc.date.available2019-09-24T07:58:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦзінь Лулу Експериментальна модель формування лінгвокультурної компетентності учнів початкових класів загальноосвітніх шкіл засобами китайськомовних художніх творів / Цзінь Лулу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 91-100.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4007-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі моделювання експериментальної методики формування лінгвокультурної компетентності учнів початкових класів загальноосвітніх шкіл засобами китайськомовних художніх творів. У роботі репрезентовано модель означеної методики; специфіковано експериментальну методику формування лінгвокультурної компетентності учнів початкових класів.The article is devoted to the issues regarding the modelling of the experimental methodology aimed at forming primary school pupils’ linguocultural competence by means of Chinese artistic works. The experimental methodology aimed at forming primary school pupils’ linguocultural competence is specified.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectлінгвокультурна компетентністьuk
dc.subjectучні початкових класівuk
dc.subjectкитайськомовні художні твориuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectexperimental methodologyuk
dc.subjectlinguocultural competenceuk
dc.subjectprimary school pupilsuk
dc.subjectChinese artistic worksuk
dc.titleЕкспериментальна модель формування лінгвокультурної компетентності учнів початкових класів загальноосвітніх шкіл засобами китайськомовних художніх творівuk
dc.title.alternativeExperimental model facilitating the formation of the primary school pupils’ linguocultural competence by means of Chinese artistic worksuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf669.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.