Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3991
Title: Специфіка викладання і навчання польської мови україномовних мовців
Other Titles: Consideration of certain teaching aspects in the development of an effective model of teaching the polish language
Authors: Козаченко, Олексій Миколайович
Kozachenko, Oleksiy
Keywords: методика вивчення польської мови
зміст навчання
рівні навчання
лінгвокраїнознавство
текст
мотивація
комунікативні компетенції
methods of learning Polish
teaching content
education levels
Linguistic Country Studies
text
motivation
communicative competencies
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Козаченко, O. М. Специфіка викладання і навчання польської мови україномовних мовців / O.М. Козаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 24-28.
Abstract: У статті на підставі теоретичного аналізу наукових досліджень визначено стан та основні методологічні й теоретичні підходи щодо вивчення польської мови. Досліджено питання змісту навчання польської мови, яке має узгоджуватись із відповідними рівнями мовленнєвої компетенції. Особливу увагу приділено питанню лінгвокраїнознавчого змісту навчання, через це проаналізовано роль тексту як основного компонента навчання польської мови, що має специфічні ознаки функціонування та реалізації семантики лексичних одиниць. Окреслено шляхи конкретизації методики роботи із польським текстом на заняттях, визначено значення граматичного матеріалу у вивченні мови та його вплив на формування позитивної мотивації до навчання. The state and main methodological and theoretical approaches concerning the study of the Polish language are determined in the article on the basis of theoretical analysis of scientific research. The relevance of the study is connected with the necessity of scientific development and practical implementation of the new system of teaching the Polish language and the need to carry out an analysis of the most controversial aspects of teaching the Polish language at the present stage, which outlines the purpose of the article. The theoretical analysis of several aspects regarding the construction of the strategy aimed at teaching the Polish language is represented in the article.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3991
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf228.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.