Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3991
Назва: Специфіка викладання і навчання польської мови україномовних мовців
Інші назви: Consideration of certain teaching aspects in the development of an effective model of teaching the polish language
Автори: Козаченко, Олексій Миколайович
Kozachenko, Oleksiy
Ключові слова: методика вивчення польської мови
зміст навчання
рівні навчання
лінгвокраїнознавство
текст
мотивація
комунікативні компетенції
methods of learning Polish
teaching content
education levels
Linguistic Country Studies
text
motivation
communicative competencies
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Козаченко, O. М. Специфіка викладання і навчання польської мови україномовних мовців / O.М. Козаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 24-28.
Короткий огляд (реферат): У статті на підставі теоретичного аналізу наукових досліджень визначено стан та основні методологічні й теоретичні підходи щодо вивчення польської мови. Досліджено питання змісту навчання польської мови, яке має узгоджуватись із відповідними рівнями мовленнєвої компетенції. Особливу увагу приділено питанню лінгвокраїнознавчого змісту навчання, через це проаналізовано роль тексту як основного компонента навчання польської мови, що має специфічні ознаки функціонування та реалізації семантики лексичних одиниць. Окреслено шляхи конкретизації методики роботи із польським текстом на заняттях, визначено значення граматичного матеріалу у вивченні мови та його вплив на формування позитивної мотивації до навчання. The state and main methodological and theoretical approaches concerning the study of the Polish language are determined in the article on the basis of theoretical analysis of scientific research. The relevance of the study is connected with the necessity of scientific development and practical implementation of the new system of teaching the Polish language and the need to carry out an analysis of the most controversial aspects of teaching the Polish language at the present stage, which outlines the purpose of the article. The theoretical analysis of several aspects regarding the construction of the strategy aimed at teaching the Polish language is represented in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3991
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf228.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.