Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3907
Назва: Інноваційні погляди В. Сухомлинського у контексті нової української школи
Інші назви: Инновационные взгляды В. Сухомлинського в контексте новой украинской школы
Innovative views of v. sukhomlynskyi are in context of new ukrainian school
Автори: Цибульська, Світлана Михайлівна
Цибульская, Светлана Михайловна
Ключові слова: нова українська школа
творчий учитель
принципи
технології
інноваційні технології
інноваційна діяльність
новая украинская школа
творческий учитель
принципы
технологии
инновационные технологии
инновационная деятельность
new Ukrainian school
a creative teacher
principles
technologies
innovative technologies
innovative activity
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Цибульська С. М. Інноваційні погляди В. Сухомлинського у контексті нової української школи / С. М. Цибульська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С.105-110.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні узагальнення В.Сухомлинського, які розглядаються як принципи гуманістичного, особистісно зорієнтованого, інноваційного підходів організації освітнього процесу в Новій українській школі; виділено умови формування цілісної особистості молодшого школяра та конкретизовано компоненти творчої діяльності вчителя; уточнено сутність ключових понять: технологія, інноваційна технологія, інноваційна діяльність; запропоновано загальну схему завдань технології та методики організації освітнього процесу на ідеях гуманізму В. Сухомлинського. The author analyses theoretical generalizations of V. Sukhomlynskyi which are considered as principles of a humanistic, person-oriented, innovative approach to the organization of educational process at the New Ukrainian school; the conditions for the formation of the integral personality of the junior schoolchildren and specific components of the teacher’s creative activity are specified; the essence of key concepts is clarified: technology,innovative technology, innovative activity. The general scheme of tasks of technology and methods aimed at the organization of the educational process based on V. Sukhomlynskyi’s ideas of humanism is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3907
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svitlana Tsybulskaya.pdf257.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.