Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3901
Назва: Концептуальні засади підготовки майбутніх провізорів у вищих медичних навчальних закладах засобами фармакоекономіки
Інші назви: Conceptual framework for training future pharmacists at institutions of higher medical education by means of pharmacoeconomics
Автори: Коновалова, Людмила Володимирівна
Konovalova, Lyudmila Vladimirovna
Ключові слова: фармацевтична галузь
менеджмент фармацевтичної вищої освіти
фармакоекономіка
підготовка майбутніх провізорів
якісне лікарське забезпечення населення
pharmaceutical industry
management of pharmaceutical higher education
pharmacoeconomics
future pharmacists’ training
high-quality medical provision of the population
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Коновалова Л. В. Концептуальні засади підготовки майбутніх провізорів у вищих медичних навчальних закладах засобами фармакоекономіки / Л. В. Коновалова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 37-41.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтувано концептуальні засади проектування методики вивчення фармакоекономіки у процесі підготовки майбутніх провізорів у вищих навчальних закладах. На основі системного аналізу тенденцій розвитку фармацевтичної галузі здійснено проектування теоретичного розділу змісту методики вивчення фармакоекономіки у процесі підготовки майбутніх провізорів у вищих навчальних закладах. Теоретичний розділ розкриває доказові медицину і фармацію як інтегровані сучасні методології ефективної фармакотерапії і фармацевтичної опіки пацієнтів, що є засадничими у становленні якісного лікарського забезпечення населення. The conceptual fundamentals for elaborating a methodology which could facilitate the study of pharmacoeconomic in the process of future pharmacists training at institutions of higher education are substantiated in the article. On the basis of the systematic analysis of the development tendencies of the pharmaceutical industry, we have elaborated a theoretical unit of the content of the methodology facilitating the study of pharmacoeconomic in the process of future pharmacists training at institutions of higher education. The theoretical unit represents evidencebased medicine and evidence-based pharmacy as integrated modern methodologies for effective pharmacotherapy and pharmaceutical care of patients, which are fundamental to the development of high-quality medical care intended for the population.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3901
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyudmila Vladimirovna Konovalova.pdf258.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.