Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3865| Title: | Напрями корекційної роботи із дітьми, які заїкаються |
| Other Titles: | Ways of corrective work with the stunning children |
| Authors: | Літовченко, Ольга Василівна Litovchenko, Olga Vasylivna |
| Keywords: | заїкання тілеснозорієнтований підхід мовленнєва взаємодія комунікація психолого-педагогічна адаптація stuttering bodily-oriented approach speech interaction communication psycho-pedagogical adaptation |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Citation: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 66-70. |
| Abstract: | У статті наведено аналіз існуючих методик корекційной роботи з дошкільниками із заїканням та запропоновано комплексний підхід, спрямований на реалізацію основних завдань: розвиток інтегративної діяльності головного мозку шляхом використання тілеснозорієнтованих підходів у психокорекційній роботі з дітьми, розвиток навичок використання невербальних способів спілкування, розвиток просодичного боку мовлення, формування загального і мовленнєвого дихання, підвищення самооцінки дитини. Stuttering is one of the most complex and long-running speech disorders which is characterized by a breakdown in the tempo, rhythm and smoothness of expressive speech, conditioned by the convulsive state of the muscles of the speech apparatus, with the predominant disruption of the communicative function. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3865 |
| Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.