Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Назва: Формування у студентів навичок сольного і хорового виконавства
Інші назви: The formation of students' skills in solo and choral performance
Автори: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Ян Сяохан
Yang Xiaohang
Ключові слова: учитель музичного мистецтва
сольний та хоровий спів
teacher of Musical Art
solo and choral singing
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кьон Н. Г. Формування у студентів навичок сольного і хорового виконавства / Н. Г. Кьон, Ян Сяохан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С.47-52.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему паралельного формування в студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва різних типів вокального інтонування: сольного та хорового. Розглянуто особливості вимог до сольного та хорового різновидів співочої діяльності, відмінності у вимогах до прояву природного тембру голосу студентів, якості базових фонаційних навичок: вокального дихання, виконавсько-динамічних можливостей співаків. Розглянуто проблему автоматизації співочих навичок в умовах їхнього варіювання в різних формах виконавства. Висвітлено роль самостійності мислення, розвиненого слухового контролю, усвідомленого й відповідального ставлення студентів до проблеми засвоєння базових фонаційних навичок та набуття здатності їх гнучко й варіативно застосовувати в різних виконавсько-контекстних умовах. The article deals with the topical problem related to the parallel formation of various types of vocal (solo and choral) intoning performed by the future Musical Art teachers. It is noted that such a situation is conditioned by the multifunctional nature of the teacher’s pedagogical activity and the corresponding tasks that are being solved in the process aimed at training future specialist of musical arts. As for singing, this diversity manifests itself in the tasks of mastering the performing skills and methods of teaching schoolchildren both individually and collectively –ensemble and choral singing forms. The aim of the article is to draw attention to the existence of the designated problem and to substantiate some principles and methods for overcoming it in the voice-training sessions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Natalya Koehn.pdf271.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.