Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Title: Формування у студентів навичок сольного і хорового виконавства
Other Titles: The formation of students' skills in solo and choral performance
Authors: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Ян Сяохан
Yang Xiaohang
Keywords: учитель музичного мистецтва
сольний та хоровий спів
teacher of Musical Art
solo and choral singing
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кьон Н. Г. Формування у студентів навичок сольного і хорового виконавства / Н. Г. Кьон, Ян Сяохан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С.47-52.
Abstract: У статті розглянуто проблему паралельного формування в студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва різних типів вокального інтонування: сольного та хорового. Розглянуто особливості вимог до сольного та хорового різновидів співочої діяльності, відмінності у вимогах до прояву природного тембру голосу студентів, якості базових фонаційних навичок: вокального дихання, виконавсько-динамічних можливостей співаків. Розглянуто проблему автоматизації співочих навичок в умовах їхнього варіювання в різних формах виконавства. Висвітлено роль самостійності мислення, розвиненого слухового контролю, усвідомленого й відповідального ставлення студентів до проблеми засвоєння базових фонаційних навичок та набуття здатності їх гнучко й варіативно застосовувати в різних виконавсько-контекстних умовах. The article deals with the topical problem related to the parallel formation of various types of vocal (solo and choral) intoning performed by the future Musical Art teachers. It is noted that such a situation is conditioned by the multifunctional nature of the teacher’s pedagogical activity and the corresponding tasks that are being solved in the process aimed at training future specialist of musical arts. As for singing, this diversity manifests itself in the tasks of mastering the performing skills and methods of teaching schoolchildren both individually and collectively –ensemble and choral singing forms. The aim of the article is to draw attention to the existence of the designated problem and to substantiate some principles and methods for overcoming it in the voice-training sessions.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natalya Koehn.pdf271.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.