Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3801
Назва: Педагогічна взаємодія як важливий чинник удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів музики
Інші назви: Pedagogical interaction as an important factor to improve the professional training of future teachers of music
Автори: Ленд’єл-Сяркевич, А. А.
Lendel-Syarkevich, A.
Ключові слова: педагогічна взаємодія
професійно-педагогічна підготовка
філософський підхід
суб’єкти навчального процесу
синергетичний підхід
толерантність
емпатія
співчуття
співпереживання
professional and pedagogical preparation
the subjects of the educational process
philosophical approach
synergistic approach
tolerance
empathy
sympathy
experience
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ленд’єл-Сяркевич А. А. Педагогічна взаємодія як важливий чинник удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів музики / А. А. Ленд’єл-Сяркевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 9-14.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема педагогічної взаємодії як соціально-психологічного феномену, підкреслюється роль толерантності, емпатії у фаховій діяльності майбутніх учителів музики. In the article the problem of empathy is examined as the social-psychological phenomen, the historical aspects of establishment of this concept are selected. It is here underlined going near understanding of this concept and the role of empathy for the future teachers of music.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3801
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lendel-Syarkevich.pdf121.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.