Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3771| Назва: | Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку |
| Автори: | Дегтяренко, Тетяна Володимирівна Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа Павлова, Наталя Василівна |
| Ключові слова: | нейропсихологія тяжкі порушення мовлення рання діагностика |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Дегтяренко Т. В. Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку / Т. В. Дегтяренко, Н. В. Павлова // Наука і освіта. – 2016. - № 8. – С. 30-37. |
| Короткий огляд (реферат): | Авторами обґрунтовано доцільність впровадження міждисциплінарності та нейропсихологічного підходу до ранньої діагностики тяжких порушень мовлення у дітей. Запропоновано спосіб діагностики порушень мов-леннєвого розвитку у дітей раннього віку на підставі використання результатів поглибленого нейрофізіологі-чного обстеження. Нейропсихологічний підхід реалізовано для диференціальної діагностики тяжких порушень мовлення у дітей молодшого дошкільного віку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3771 |
| Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ДегтПавлова16.pdf | 579.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.