Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3756| Назва: | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів | 
| Автори: | Долинський, Борис Тимофійович Долинский, Борис Тимофеевич Dolinsky, Borys Tymofiyovych | 
| Ключові слова: | методологія аксіологічний підхід системний підхід особистісно-діяльнісний підхід культурологічний підхід methodology | 
| Дата публікації: | 2013 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Наука і освіта. — 2013 — № 4. — С. 115-117. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення здоров’язбережувальної діяльності з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. The article highlights the methodological principles of preparing future primary school teachers for health care activities with younger students in the elementary school educational process. В статье освещаются методологические основы подготовки будущих учителей начальной школы к осуществлению здоровьясберегательной деятельности с младшими школьниками в учебно-воспитательном процессе начальной школы. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3756 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2013 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів.pdf | 378.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
