Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorДолинский, Борис Тимофеевич-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2019-09-10T08:20:36Z-
dc.date.available2019-09-10T08:20:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТеоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Наука і освіта. — 2013 — № 4. — С. 115-117.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3756-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення здоров’язбережувальної діяльності з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. The article highlights the methodological principles of preparing future primary school teachers for health care activities with younger students in the elementary school educational process. В статье освещаются методологические основы подготовки будущих учителей начальной школы к осуществлению здоровьясберегательной деятельности с младшими школьниками в учебно-воспитательном процессе начальной школы.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectаксіологічний підхідuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.titleТеоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.