Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФомина, И. Л.-
dc.contributor.authorФоміна, І. Л.-
dc.contributor.authorFomina, I. L.-
dc.date.accessioned2019-09-06T06:31:05Z-
dc.date.available2019-09-06T06:31:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФомина И. Л. Инновационные методы активизации обучения в условиях высшей школы / И. Л. Фомина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 179-185.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3693-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы, касающиеся актуальных проблем модернизации и повышения качества высшего образования Украины в контексте европейской интеграции. Большое внимание уделено особенности инновационного обучения, его влиянию на развитие инновационной личности будущего специалиста; рассмотрены и проанализированы инновационные методы обучения, а именно метод портфолио. В статье доказано положительное влияние опыта инновационной деятельности преподавателей на эффективность учебного процесса в высшей школе. У статті розглядаються питання, що стосуються актуальних проблем модернізації та підвищення якості вищої освіти України у контексті європейської інтеграції. Велику увагу приділено особливості інноваційного навчання, його впливу на розвиток інноваційної особистості майбутнього фахівця; розглянуто та проаналізовано інноваційні методи навчання, а саме метод портфоліо. У статті доведено позитивний вплив досвіду інноваційної діяльності викладачів на ефективність навчального процесу у вищій школі. The article deals with the actual problems of upgrading and improving the quality of higher education in Ukraine in the context of European integration. Much attention is paid particularly innovative teaching, his impact on the development of innovative future specialist; reviewed and analyzed innovative teaching methods, namely the method of portfolio. In this paper we prove the positive effect of experience innovation teacherson the effectiveness of the learning process in higher education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectинновационная технологияuk
dc.subjectинновационное образованиеuk
dc.subjectинновационное обучениеuk
dc.subjectинновационная личностьuk
dc.subjectинновационная деятельностьuk
dc.subjectметод портфолиоuk
dc.subjectінноваційна технологіяuk
dc.subjectінноваційна освітаuk
dc.subjectінноваційне навчанняuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінноваційна особистістьuk
dc.subjectметод портфоліоuk
dc.subjectinnovative technologyuk
dc.subjectinnovative educationuk
dc.subjectinnovative teachinguk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectinnovative personalityuk
dc.subjectportfolio methoduk
dc.titleИнновационные методы активизации обучения в условиях высшей школыuk
dc.title.alternativeІнноваційні методи активізації навчання в умовах вищої школиuk
dc.title.alternativeInnovative teaching methods in the activation of higher schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fomina.pdf510.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.