Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХе Ївень-
dc.contributor.authorHeh Ewen-
dc.date.accessioned2019-09-05T12:27:59Z-
dc.date.available2019-09-05T12:27:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 223-228.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3679-
dc.description.abstractУ статті розглянута інтонаційна змістовність інтерпретації фортепіанних творів майбутніми фахівцями в галузі музичного мистецтва. Визначено сутність понять «інтерпретація», «інтонація» та специфіку виконавського інтонування. Розкрито особливості формування у студентів умінь втілення інтонаційної змістовності фортепіанної інтерпретації. The article deals with the problem intonation content of interpretation piano works of the future teachers of music. The author gave a definition of the concepts of «interpretation», «intonation» and performing specific intonation. The article reveals the features of the embodiment of intonation content of interpretation piano works.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectінтонаціяuk
dc.subjectмузична інтонаціяuk
dc.subjectвиконавське інтонуванняuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectintonationuk
dc.subjectmusical intonationuk
dc.subjectperforming intoninguk
dc.titleІнтонаційна змістовність інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтваuk
dc.title.alternativeIntonation content of interpretation piano works of future teachers of musical artuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf509.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.