Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3562
Назва: Особистісно-зорієнтована концепція музейної освіти сучасної зарубіжної педагогіки
Інші назви: The person-oriented concept of modern museum foreign pedagogy
Автори: Шикула, Ростислав Ростиславович
Shikula, Rostislav Rostislavovich
Ключові слова: музей
особистість
педагогіка
навчання
museum
personality
pedagogy
training
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шикула Р. Р. Особистісно-зорієнтована концепція музейної освіти сучасної зарубіжної педагогіки / Р. Р. Шикула // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 5. — С. 113-117.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особистісно-зорієнтовану концепцію музейної освіти сучасної зарубіжної педагогіки. Пояснено, що зарубіжні вчені акцентують на усесторонньому розвитку учнівської особистості, необхідності постійної модернізацій музейних установ, їх позитивному впливі на дотримання сімейних традицій. Пояснено, що впродовж останніх десятиліть змінилися функції музеїв: вони перетворилися із установ, де зберігається цінні та рідкісні експонати, на культурно-освітні центри, працівники яких пропагують особистісно-зорієнтовані технології навчання та виховання підростаючого покоління. The article analyzes the concept of modern personality museum education in foreign pedagogy. It is noted that the museum pedagogic tools are widely used in school practice in Ukraine and abroad and today there is a need to examine educational experience of foreign scientists about their implementation of museum pedagogic tools in the future teachers’ training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3562
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf545.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.