Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3562
Title: Особистісно-зорієнтована концепція музейної освіти сучасної зарубіжної педагогіки
Other Titles: The person-oriented concept of modern museum foreign pedagogy
Authors: Шикула, Ростислав Ростиславович
Shikula, Rostislav Rostislavovich
Keywords: музей
особистість
педагогіка
навчання
museum
personality
pedagogy
training
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Шикула Р. Р. Особистісно-зорієнтована концепція музейної освіти сучасної зарубіжної педагогіки / Р. Р. Шикула // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 5. — С. 113-117.
Abstract: У статті проаналізовано особистісно-зорієнтовану концепцію музейної освіти сучасної зарубіжної педагогіки. Пояснено, що зарубіжні вчені акцентують на усесторонньому розвитку учнівської особистості, необхідності постійної модернізацій музейних установ, їх позитивному впливі на дотримання сімейних традицій. Пояснено, що впродовж останніх десятиліть змінилися функції музеїв: вони перетворилися із установ, де зберігається цінні та рідкісні експонати, на культурно-освітні центри, працівники яких пропагують особистісно-зорієнтовані технології навчання та виховання підростаючого покоління. The article analyzes the concept of modern personality museum education in foreign pedagogy. It is noted that the museum pedagogic tools are widely used in school practice in Ukraine and abroad and today there is a need to examine educational experience of foreign scientists about their implementation of museum pedagogic tools in the future teachers’ training.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3562
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf545.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.