Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3502
Назва: Підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності: зміст і методика
Інші назви: Training of the future professionals of socionomic specialties in safety of life and professional activity: contents and methods
Автори: Гвоздій, Світлана Петрівна
Gvozdii, Svitlana Petrivna
Ключові слова: соціономічні спеціальності
культура безпечної життєдіяльності
методика підготовки до безпеки життя і професійної діяльності
socionomic specialties
culture of safe life and activity
methods of training in safety of life and professional activity
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гвоздій С. П. Підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності: зміст і методика / С. П. Гвоздій // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 43-49.
Короткий огляд (реферат): У системі вищої освіти підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності забезпечується низкою нормативних дисциплін, пов’язаних з охороною праці, безпекою життєдіяльності і цивільним захистом. Викладання означених дисциплін потребує модернізації змісту, форм й методів, використання нових підходів. Запропоновані принципи добору та структурування змісту навчання; принципи організації навчальної діяльності студентів; педагогічні умови формування культури безпечної життєдіяльності як якості, що обумовлює підготовленість до безпеки життя і професійної діяльності. Наведені приклади викладання нормативної дисципліни «Безпека життєдіяльності» за розробленою методикою. In higher education, the training of future professionals of socionomic specialties in life safety and professional activity is provided by a number of normative disciplines related to labour protection, safety of life and activity and civil protection. The teaching of these disciplines needs to be upgraded in its contents, forms and methods, the use of new approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3502
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf380.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.