Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3490
Title: Розуміння дітьми передшкільного віку образно-виразного мовлення віршованих текстів
Other Titles: Preschool-aged children’s understanding of figurative expressive speech of poetic texts
Authors: Богуш, Алла Михайлівна
Bohush, Alla Mykhailivna
Keywords: поезія
вірші
образ
образне мовлення
виразне мовлення
розуміння
вчені
діти дошкільного віку
poetry
poems
figurative speech
expressive speech
image
understanding
preschool-aged children
scientists
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Богуш А. М. Розуміння дітьми передшкільного віку образно-виразного мовлення віршованих текстів / А. М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 7-12.
Abstract: У статті подано аналіз досліджень з проблеми розуміння дітьми дошкільного віку образно-виразного мовлення віршованих текстів. Розкрито сутність ключових понять: «поезія», «образ», «образне мовлення», «виразне мовлення», «розуміння»; висвітлено погляди вчених на означену проблему; представлено специфічні особливості процесу розуміння дітьми художнього образу і засобів виразності віршованих текстів. The peculiarities of preschool-aged children’s understanding of figurative expressive speech of poetic texts were the subject of investigations initiated by these scientists: Ye. Amateva, S. Bukhvostova, N. Gavrish, B. Golovin, S. Zhupanin, R. Zhukovska, N. Kirsta, V. Leibson, S. Kregzhd, A. Polozova, Yu. Rudenko and others. Poetry is considered to be a verbal artistic creation, an art of artistic reflection of reality in verbal images; literary works written in the form of poems, rhythmical speech.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3490
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf378.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.