Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3487
Назва: Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у трудовому вихованні учнів
Інші назви: Theoretical basis of preparation of teachers of primary schools to gender approach in labor education students
Автори: Чемоніна, Л. В.
Chemonina, L. V.
Ключові слова: гендерна педагогіка
гендерний підхід
готовність майбутніх педагогів
напрями виховання
трудове виховання
gender pedagogy
gender perspective
the willingness of future teachers
the direction of education
labor education
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чемоніна Л. В. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у трудовому вихованні учнів / Л. В. Чемоніна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 257-263.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутніх фахівців – учителів 1-4 класів – до організації трудового виховання дітей віком 6-10 років на основі ґендерного підходу. Аналіз теоретичних джерел дозволив визначити основні шляхи підготовки бакалаврів, що навчаються за спеціальністю 6.010102 «Початкова освіта», до здійснення названого вище напряму різнобічного розвитку особистості молодшого школяра з урахуванням досягнень ґендерної педагогіки. The article investigates the problem of training future professionals – teachers, 1-4 classes – the organization of labor education of children aged 6-10 years on the basis of gender. The analysis allowed us to determine theoretical sources of the main ways of bachelor enrolled in the specialty 6.010102 «Primary education», to ensure the above directions sworn-sided development of the individual primary school children, taking into account the achievements of gender pedagogy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3487
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chemonina L.pdf517.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.